/image/41/5/peugeot-2008-2016-302-fr.220415.jpg

NEW Peugeot 2008 SUV

Consommation de carburant et émissions de CO2 NEDC

Valeurs NEDC(1) : Consommation de carburant 5,5 en cycle mixte, 4,9 en extra-urbain et 6,5 en urbain NEDC (l/100 km) - Emissions de CO2 (mixte) NEDC : 114 (g/km)
(1) Les valeurs de consommation de carburant et d'émissions de CO2 sont déterminées sur la base d'une nouvelle règlementation WLTP (Règlement UE 2017/948) et les valeurs obtenues ont été converties en NEDC pour permettre la comparabilité avec les autres véhicules. Veillez à vous rapprocher de votre point de vente pour de plus amples informations. Les valeurs ne tiennent pas compte notamment des conditions d'usage, du style de conduite, des équipements ou des options et peuvent varier en fonction du type de pneumatiques. Pour de plus amples renseignements sur les consommations de carburant et les émissions de CO2, veuillez consulter le guide pratique intitulé « Consommations conventionnelles de carburant et émissions de CO₂ des véhicules particuliers neufs » disponible gratuitement dans tous les points de vente ou auprès de l’ADEME - Agence de l’Environnement et de la Maîtrise de l’Énergie (Éditions, 2 square Lafayette, BP 406, F-49004 Angers Cedex 01) ou sur http://www.carlabelling.ademe.fr/

Détails du financement

Un crédit vous engage et doit être remboursé.
Vérifiez vos capacités de remboursement avant de vous engager.

Montants exprimés TTC

PRIX DU VÉHICULE (1)

23 772,40 €

Premier loyer 4199,87 €

Dont loyer financier

4199,87 €

Pack entretien (2)

Offert

36 loyers suivants 248,42 €

Dont loyer financier

248,42 €

Pack entretien (2)

Offert

Durée

37 mois

Kilométrage annuel

10 000 km

Option d'achat

14 263,44 €

Montant total dû en cas d'acquisition 27 406,43 €

Montants exprimés TTC

PRIX DU VÉHICULE (1)

23 772,40 €

Premier loyer 4199,87 €

Dont loyer financier

4199,87 €

Pack entretien (2)

Offert

36 loyers suivants 254,36 €

Dont loyer financier

254,36 €

Pack entretien (2)

Offert

Durée

37 mois

Kilométrage annuel

15 000 km

Option d'achat

14 025,72 €

Montant total du en cas d'acquisition 27 382,55 €

Montants exprimés TTC

PRIX DU VÉHICULE (1)

23 772,40 €

Premier loyer 4199,87 €

Dont loyer financier

4199,87 €

Pack entretien (2)

Offert

36 loyers suivants 260,31 €

Dont loyer financier

260,31 €

Pack entretien (2)

Offert

Durée

37 mois

Kilométrage annuel

20 000 km

Option d'achat

13 787,99 €

Montant total du en cas d'acquisition 27 359,02 €

Offre de location avec option d’achat, sur 37 mois, sans assurance facultative, avec un premier loyer obligatoire d’un montant de 4 199,87 €, proposée par PSA Finance France. Offre valable pour toute commande d’un SUV PEUGEOT 2008 GT Line PureTech 110 S&S EAT6 Black Pack + dans les Pages SUV PEUGEOT 2008 Black Pack + sur le site internet Peugeot.fr, réservée aux particuliers majeurs résidant en France métropolitaine, sous réserve d’acceptation du dossier par CREDIPAR, SA au capital de 138 517 008 €, RCS Nanterre 317 425 981, 9 rue Henri Barbusse 92230 Gennevilliers, n° ORIAS 07004921 (www.orias.fr). PSA Finance France est une dénomination commerciale de CREDIPAR. Vous disposez du délai légal de rétractation.

(1) Le montant du prix et des loyers n'inclut pas le coût du certificat d'immatriculation qui reste à la charge du locataire.

(2) Prestation Peugeot Pack Entretien offerte pour 37 mois et/ou 30 000 km, au premier des 2 termes durée/kilométrage atteint, selon conditions générales disponibles sur internet.

ტექნიკური ინფორმაცია

EAT6 გადაცემათა კოლოფი

/image/57/0/peugeot_208_2015_159_fr.220570.jpg

SUV PEUGEOT 2008 ახლა აღჭურვილია ავტომატური გადაცემათა კოლოფით EAT6 რომელსაც აქვს ექვს საფეხურიანი სიჩქარის გადამრთველი თავის ვერსიაში - 1.2L PureTech 110 S&S, ახდენს საწვავის მოხმარების ოპტიმიზაციას, იმ დროს როცა აძლიერებს თქვენს ავტომობილის მართვის შეგრძნებებს. ასევე მოიცავს Quickshiftტექნოლოგიას, რომელიც რომელიც უზრუნველყოფს გადაცემათა კოლოფის ხშირ გადართვას სწრაფად და თავისუფლად.

ამასობაში, მისი მწარმოებლურობა (ენერგოეფექტურობა) პრაქტიკულად უტოლდება მექანიკური გადაცემათა კოლოფისას შიდა ხახუნის შემცირებისა და კონვერტორების დამატების წყალობით, რომლებიც ახდენენ ბლოკირებას საჭიროების შემთხვევაში დაცურების თავიდან ასაცილებლად.

ყველაფერი ეს ნიშნავს, რომ ემისიებში სხვაობა ამასა და მექანიკურ გადაცემათა კოლოფს შორის შემცირდა მხოლოდ 7 გ/კმ-მდე CO2 (ISO-ს სტანდარტის დამონტაჟებული საბურავებით), რაც ამ ვერსიას განსაკუთრებულად კარგ შემსრულებელად ხდის, ორივე, მართვის სიამოვნებისა და საწვავის მოხმარების თვალსაზრისით.

ძრავები PureTech

/image/57/1/peugeot_suv2008_layout4-7.220571.jpg

მოდულური და კომპაქტური, აერთიანებს შესანიშნავ ხარისხს განსაკუთრებულ მწარმოებლურობასთან, ეს 3-ცილინდრიანი ძრავა ათავსებს ეფექტურობას უახლეს ტექნოლოგიასთან. ავტომობილის მართვის სიამოვნება, რომელსაც ის უზრუნველყოფს, არის საუკეთესო ხელმისაწვდომთა შორის, და ის გთავაზობთ უმაღლესი კლასის დაბალი ბრუნვის / მაღალი სიმძლავრის ბალანსს. ასე რომ, ყოველგვარი დანაკარგის გარეშე, სიმძლავრისა თუ სიამოვნების თვალსაზრისით, ეს ტექნოლოგიური გარღვევა უზრუნველყოფს საწვავის მოხმარებისა და CO2-ს ემისიების შემცირებას 25%-მდე.

ტურბო 1.2 l PureTech 110 S&S EAT6 ვერსია ახალი ავტომატური გადაცემათა კოლოფით - EAT6 და უზრუნველყოფს CO2- ს ემისიების კომბინირებულ ციკლს მხოლოდ 110 გ/კმ, რაც მას ხდის ეტალონად ავტომატური ბენზინის ძრავების სეგმენტში.

ძრავები BlueHDi

/image/57/2/peugeot_suv2008_layout4-6.220572.jpg

1.6 l BlueHDi ძრავები კომპაქტურ SUV PEUGEOT 2008-ში უნიკალურია SCR (შერჩევითი კატალიზური შემცირების ტექნოლოგია) FAP (დანამატი ჭვარტლის ფილტრი) სისტემასთან კომბინაციაში. ისინი ყველა შეესაბამება ევრო 6 სტანდარტს (i: ევროპაში), წარმადობის უმაღლესი დონეების მიწოდებით საწვავის კონტროლირებად ხარჯთან და შემცირებულ ემისიებთან ერთად, და გთავაზობენ CO2 ემისიებს 97გ/კმ-ს ქვემოთ და კიდევ შთამბეჭდავ 3.7ლ/100კმ-ს. ეს კი 1.6 l BlueHDi-ს ოჯახს ხდის დიზელის ძრავების ყველაზე ეკონომიურ, საწვავის დამზოგავ  ასორტიმენტად ბაზარზე.

ნაწილაკების ფილტრი და SCR

/image/57/3/peugeot_suv2008_layout1-7.220573.jpg

BlueHDi ტექნოლოგია უზრუნველყოფს საწვავის ოპტიმიზირებულ მოხმარებას SCR და FAPi ტექნოლოგიების წყალობით.

SCR-ის FAP (დანამატი ჭვარტლის ფილტრი) სისტემისგან აღმავალი მიმართულებით დამონტაჟებით, ჩვენ შევძელით:
- NOx-ის (აზოტის ჟანგეულები) შემცირება 90%-მდე;
- CO2 ემისიებისა და საწვავის მოხმარების ოპტიმიზაცია (შემცირებები 4% -მდე ევრო 5-თან თავსებად ძრავებთან შედარებით);
- მიგვეღწია უფრო სწრაფი ამუშავება/დაქოქვისთვის - ანთების შემდეგ - დაბალ ტემპერატურაზე ფუნქციონირების შესაძლებლობის წყალობით.

STOP & START ღილაკით შეჩერება/ დაქოქვა

/image/57/4/peugeot_suv2008_layout4-5.220574.jpg

სწრაფი, ეფექტური და ჩუმი, Stop & Start ტექნოლოგია საშუალებას აძლევს ძრავას გადაერთოს "ლოდინის" რეჟიმში უშუალოდ სტაციონარულ პერიოდამდე და მას შემდეგ. შედეგი არის საწვავის მოხმარების გაუმჯობესებული კონტროლი და CO2-ს ემისიების შემცირება.

როდესაც სამუხრუჭე პედალი აშვებულია, ხელახალი აალება ხდება მყისიერად, ხმაურისა თუ ვიბრაციების გარეშე
.

გაბარიტული ზომები

  • /image/57/6/peugeot_suv2008_layout_14_1-1.220576.jpg

    LENGTH

  • /image/57/8/peugeot_suv2008_layout_14_2-1.220578.jpg

    INTERIOR

  • /image/58/0/peugeot_suv2008_layout_14_3-2.220580.jpg

    BOOT