/image/13/3/peugeot-308-2015-02.31133.jpg

Peugeot 308

Consommation de carburant et émissions de CO2 NEDC

Valeurs NEDC(1) : Consommation de carburant 5,5 en cycle mixte, 4,9 en extra-urbain et 6,5 en urbain NEDC (l/100 km) - Emissions de CO2 (mixte) NEDC : 114 (g/km)
(1) Les valeurs de consommation de carburant et d'émissions de CO2 sont déterminées sur la base d'une nouvelle règlementation WLTP (Règlement UE 2017/948) et les valeurs obtenues ont été converties en NEDC pour permettre la comparabilité avec les autres véhicules. Veillez à vous rapprocher de votre point de vente pour de plus amples informations. Les valeurs ne tiennent pas compte notamment des conditions d'usage, du style de conduite, des équipements ou des options et peuvent varier en fonction du type de pneumatiques. Pour de plus amples renseignements sur les consommations de carburant et les émissions de CO2, veuillez consulter le guide pratique intitulé « Consommations conventionnelles de carburant et émissions de CO₂ des véhicules particuliers neufs » disponible gratuitement dans tous les points de vente ou auprès de l’ADEME - Agence de l’Environnement et de la Maîtrise de l’Énergie (Éditions, 2 square Lafayette, BP 406, F-49004 Angers Cedex 01) ou sur http://www.carlabelling.ademe.fr/

Détails du financement

Un crédit vous engage et doit être remboursé.
Vérifiez vos capacités de remboursement avant de vous engager.

Montants exprimés TTC

PRIX DU VÉHICULE (1)

23 772,40 €

Premier loyer 4199,87 €

Dont loyer financier

4199,87 €

Pack entretien (2)

Offert

36 loyers suivants 248,42 €

Dont loyer financier

248,42 €

Pack entretien (2)

Offert

Durée

37 mois

Kilométrage annuel

10 000 km

Option d'achat

14 263,44 €

Montant total dû en cas d'acquisition 27 406,43 €

Montants exprimés TTC

PRIX DU VÉHICULE (1)

23 772,40 €

Premier loyer 4199,87 €

Dont loyer financier

4199,87 €

Pack entretien (2)

Offert

36 loyers suivants 254,36 €

Dont loyer financier

254,36 €

Pack entretien (2)

Offert

Durée

37 mois

Kilométrage annuel

15 000 km

Option d'achat

14 025,72 €

Montant total du en cas d'acquisition 27 382,55 €

Montants exprimés TTC

PRIX DU VÉHICULE (1)

23 772,40 €

Premier loyer 4199,87 €

Dont loyer financier

4199,87 €

Pack entretien (2)

Offert

36 loyers suivants 260,31 €

Dont loyer financier

260,31 €

Pack entretien (2)

Offert

Durée

37 mois

Kilométrage annuel

20 000 km

Option d'achat

13 787,99 €

Montant total du en cas d'acquisition 27 359,02 €

Offre de location avec option d’achat, sur 37 mois, sans assurance facultative, avec un premier loyer obligatoire d’un montant de 4 199,87 €, proposée par PSA Finance France. Offre valable pour toute commande d’un SUV PEUGEOT 2008 GT Line PureTech 110 S&S EAT6 Black Pack + dans les Pages SUV PEUGEOT 2008 Black Pack + sur le site internet Peugeot.fr, réservée aux particuliers majeurs résidant en France métropolitaine, sous réserve d’acceptation du dossier par CREDIPAR, SA au capital de 138 517 008 €, RCS Nanterre 317 425 981, 9 rue Henri Barbusse 92230 Gennevilliers, n° ORIAS 07004921 (www.orias.fr). PSA Finance France est une dénomination commerciale de CREDIPAR. Vous disposez du délai légal de rétractation.

(1) Le montant du prix et des loyers n'inclut pas le coût du certificat d'immatriculation qui reste à la charge du locataire.

(2) Prestation Peugeot Pack Entretien offerte pour 37 mois et/ou 30 000 km, au premier des 2 termes durée/kilométrage atteint, selon conditions générales disponibles sur internet.

ტექნოლოგია

ახალი Peugeot 308 ამაყობს რამდენიმე ტექნოლოგიური ინოვაციით. ეძღვნება კომფორტს და დახმარებას მძღოლისთვის, ეს ინოვაციები ხელს უწყობს ყოველ მომენტში ბორტზე ყოპნისას.

სუფთა ეფექტურობა

აზრიანი დიზაინი ზრდის პროდუქტიულობას.

ნახაზიდან, ახალი Peugeot 308 იყო გამიზნული გარემოსდაცვითი შესრულება უმაღლესი მართვის გამოცდილებით. ახალი Peugeot 308- ის წონა მნიშვნელოვნად შემცირდა, საწვავის მოხმარებისა და CO2 გამონაბოლქვის ზედა დონის მისაღწევად, და უმაღლესი მართვის უზრუნველყოფა. მასობრივი შემცირება 140 კგ-ით 308-ის წინა ვერსიასთან შედარებით, არასასურველი წონა შემცირდა ყველა დონეზე. ავტომობილი უფრო კომპაქტურია, აეროდინამიკურია და ორივე მასალა და აღჭურვილობა მსუბუქია.

აეროდინამიკური სილუეტი, ინოვაციური მსუბუქი მასალების და ელექტროენერგიის საჭის გამოყენება კომბინირებული CO2 ემისიების შემცირება 82 გ / კგ CO2 ვერსიით. 

ეფექტურობა

/image/40/4/pure-tech-gallerie-1920x1080.219404.jpg
/image/40/5/blue-hdi-gallerie-1920x1080.219405.jpg

PureTech

1,2L PureTech 130 S & S ახალი Peugeot 308 აღჭურვილია ახალი PureTech სამ-ცილინდრიანი ბენზინის ძრავით ,6 სიჩქარიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფით,ან 6 სიჩქარიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფით EAT6i (Efficient Automatic Transmission 6).

კომპაქტური ზომები, დაბალი წონა და ინოვაციური დაბალი ხახუნის მასალები წამყვანი ფაქტორებია შესრულების, ეკონომიის, კომპრომისული საიმედოობისა და სიმტკიცის ძიებაში.ეს ტექნოლოგიური გარღვევა ამცირებს საწვავის ხარჯს და გამონაბოლქვს CO2 21 %-ით.ახალი სამ ცილინდრიანი ძრავის PureTech-ის გამოჩენა Peugeot 308-ზე აერთიანებს პროდუქტიყლობას და მართვისგან სიამოვნებას.

BlueHDi ძრავები ახალი

Peugeot 308 აღჭურვილია საინტერესო ახალი ტექნოლოგიით, მათ შორის BlueHDi, რომელიც მოცემულია ევრო 6 დიზელის ძრავებში. SCRi- სა და FAPi- ის ექსკლუზიური კომბინაციის წყალობით, BlueHDi ტექნოლოგია მკვეთრად ამცირებს (90% -ზე მეტი) NOx- ის გამოყოფას, CO2- ის გამოყოფას, პრაქტიკულად გამორიცხავს ნაწილაკებს (99.9%)

EAT6 გადაცემათა კოლოფი

/image/40/6/boite-de-vitesse-eat6.219406.jpg

ახალი ავტომატური 6 სიჩქარიანი EAT6 (ეფექტური ავტომატური ტრანსმისია 6) ერთად Quickshift ტექნოლოგია ,გადაცემათა კოლოფი სწრაფად და უფრო შეუფერხებლად ცვლის სიჩქარეს და უზრუნველყოფს უმაღლეს მართვას.შექმნილია CO2- ის ემისიების შემცირება, ეს ვერსია იდეალურია როგორც სამომხმარებლო, ასევე კომფორტული პოზიციებისგან, ემისიის უფსკრული მექანიკური გადაცემათა კოლოფისა და ავტომატური ტრანსმისიის საშუალებით, რომელიც 5 გ / კმ-ით (იზოდის დამონტაჟებული საბურავები) შემცირდა.შეთავსებული ერთად 2.0 ლიტრი BlueHDi 150 ძრავა, ეს გადაცემა ხელმისაწვდომი იქნება 2014 წლის 1,2L PureTech 130 S & S ძრავა. 

საწვავის ეფექტურობა

ახალი Peugeot 308, ახლახანს დაუჭირა მხარი ევროპის მანქანის 2014 წელს, დაასრულა თავისი სპექტრი ახალი PureTech 130 hp ბენზინის ტურბო ძრავით.სტანდარტული სალონის მანქანის ვერსია მხოლოდ ახალ რეკორდულ მაჩვენებელს ქმნის: 2.85 ლიტრი / 100 კმ და 1,810 კილომეტრი დაფარული მხოლოდ ერთი საწვავის ავზით!

ეს შესანიშნავი მიღწევა ესპანეთის ქალაქ ალმერიაში დაფიქსირდა ფრანგების მეთვალყურეობისქვეშ (UTAC, Cycle, Motorcycle и Automobile Technical Union). ახალი Peugeot 308 მკაცრი სტანდარტული ვერსიაა,რომელიც აღჭურვილია ახალი PureTech სამ-ცილინდრიანი ბენზინის საწვავის ტურბო ძრავით, ექვსსაპეხურიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფით 32 საათის მუშაობის განმავლობაში მოიხმარა მხოლოდ 51.4 ლიტრი საწვავი. საწვავის ეკონომიისა და მანძილის დაფარვისთვის მხოლოდ ერთი ავზი გამოიყენა !

სპორტ-პაკეტი

/image/40/9/combine-gallery-full1.219409.jpg
/image/41/0/peugeot-308-2014-136-fr.img.219410.jpg

სპორტული სალონით , ახალი Peugeot 308 დაუყოვნებლივ პასუხობს მძღოლის ოდნავ თხოვნას დინამიური მოძრაობის თაყვანისმცემლებისათვის , სპორტ-პაკეტი უკვე ხელმისაწვდომია როგორც ოპცია .უბრალოდ, "სპორტის" ღილაკზე დაჭერით ცენტრალურ კონსოლზე ,მძღოლს შეუძლია გაააქტიუროს ეს სისტემა, შეცვალოს გარკვეული პარამეტრები, რათა მართოს მღელვარედ: საჭე დააჩქარება უფრო გამჭვირვალე გახდება, ძრავის ხმა ხდება უპრო ძლიერი და სპორტული, ეკრანის პანელი თეთრიდან წითელი განათებით იცვლება და დინამიურ მამოძრავებელ ინფორმაციას ავრცელებს, როგორებიცაა ძალა, წნევა , წინა და გვერდითი აჩქარება.

/image/33/0/peugeot-308-2015-031-fr.img.219330.jpg

საჭის ელექტრო გამაძლიერებელი

ელექტრო ჰიდრავლიკური სისტემის შეცვლა საჭის ელექტრო გამაძლიერებლით , ახალი Peugeot 308 კიდევ უფრო ამცირებს CO2- ის ემისიებს.

/image/40/8/41.219408.jpg

უგასაღებო დაქოქვა

ტრადიციული გასაღების ჩანაცვლება, ელექტრონული საშუალებით გაძლევთ კარების გახსნას, ჩართოდ და გამორთოდ ძრავი მხოლოდ Start/Stop-ის ღილაკზე დაჭერით.სახელურზე ერტი ხელის გასმით იღება კარები.(მაქამდე დარწმუნდით,რომ მანაქანაში არ არის მგზავრი)

ჰილლ ასსისთი და ელექტრო პარკინგის მუხრუჭი

ჰილლ ასსისტი დახმარე სისტემაა, რომელიც ხელს უწყობს აღმართზე და გორაკებზე ასვლას ,არის თანამედროვე აღჭურვილობა Peugeot 308- ის აქტიური ვერსიისთვის. ეს უნიკალური ტექნოლოგია ძრავს ავტომობილს და არ აძლევს დაგორების საშუალებას ს მოკლე პერიოდში (დაახლოებით 2 წამი), რაც საშუალებას მისცემს მძღოლს ადვილად გადაადგილდეს.

არქიტექტურული ეფექტურობა

თავისი კომპაკტურობის წყალობით ,ახალი პეჯო 308 უპრო მსუბუქია.47 მმ სიმაღლის, 23 მმ სიგრძის და 10 მმ სიგანეზე მოცულობის დანაზოგებით უფრო მსუბუქია, ვიდრე მისი წინამორბედი. ლაზერული შედუღება ასევე ეხმარება წონის შესამცირებლად , საბოლოოდ, 70 კგ მცირდება წონა ახალი EMP2 ჯგუფის პლატფორმის წყალობით.

ტექნიკის ეფექტურობა

აღჭურვილობა განკუთვნილია რათა შეამციროს საერთო მანქანა წონა. ახალი გაშვებული მექანიზმი ბევრად უფრო მსუბუქია. სატრანსპორტო სისტემაც კი, რომელიც შედგენილია ავტომობილის შემცირებული წონის მიხედვით, ხელს უწყობს მანქანის წონის შემცირებას