/image/13/3/peugeot-308-2015-02.31133.jpg

Peugeot 308

ტექნოლოგია

ახალი Peugeot 308 ამაყობს რამდენიმე ტექნოლოგიური ინოვაციით. ეძღვნება კომფორტს და დახმარებას მძღოლისთვის, ეს ინოვაციები ხელს უწყობს ყოველ მომენტში ბორტზე ყოპნისას.

სუფთა ეფექტურობა

i echec de chargement du média

აზრიანი დიზაინი ზრდის პროდუქტიულობას.

ნახაზიდან, ახალი Peugeot 308 იყო გამიზნული გარემოსდაცვითი შესრულება უმაღლესი მართვის გამოცდილებით. ახალი Peugeot 308- ის წონა მნიშვნელოვნად შემცირდა, საწვავის მოხმარებისა და CO2 გამონაბოლქვის ზედა დონის მისაღწევად, და უმაღლესი მართვის უზრუნველყოფა. მასობრივი შემცირება 140 კგ-ით 308-ის წინა ვერსიასთან შედარებით, არასასურველი წონა შემცირდა ყველა დონეზე. ავტომობილი უფრო კომპაქტურია, აეროდინამიკურია და ორივე მასალა და აღჭურვილობა მსუბუქია.

აეროდინამიკური სილუეტი, ინოვაციური მსუბუქი მასალების და ელექტროენერგიის საჭის გამოყენება კომბინირებული CO2 ემისიების შემცირება 82 გ / კგ CO2 ვერსიით. 

ეფექტურობა

/image/40/4/pure-tech-gallerie-1920x1080.219404.jpg
/image/40/5/blue-hdi-gallerie-1920x1080.219405.jpg

PureTech

1,2L PureTech 130 S & S ახალი Peugeot 308 აღჭურვილია ახალი PureTech სამ-ცილინდრიანი ბენზინის ძრავით ,6 სიჩქარიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფით,ან 6 სიჩქარიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფით EAT6i (Efficient Automatic Transmission 6).

კომპაქტური ზომები, დაბალი წონა და ინოვაციური დაბალი ხახუნის მასალები წამყვანი ფაქტორებია შესრულების, ეკონომიის, კომპრომისული საიმედოობისა და სიმტკიცის ძიებაში.ეს ტექნოლოგიური გარღვევა ამცირებს საწვავის ხარჯს და გამონაბოლქვს CO2 21 %-ით.ახალი სამ ცილინდრიანი ძრავის PureTech-ის გამოჩენა Peugeot 308-ზე აერთიანებს პროდუქტიყლობას და მართვისგან სიამოვნებას.

BlueHDi ძრავები ახალი

Peugeot 308 აღჭურვილია საინტერესო ახალი ტექნოლოგიით, მათ შორის BlueHDi, რომელიც მოცემულია ევრო 6 დიზელის ძრავებში. SCRi- სა და FAPi- ის ექსკლუზიური კომბინაციის წყალობით, BlueHDi ტექნოლოგია მკვეთრად ამცირებს (90% -ზე მეტი) NOx- ის გამოყოფას, CO2- ის გამოყოფას, პრაქტიკულად გამორიცხავს ნაწილაკებს (99.9%)

EAT6 გადაცემათა კოლოფი

/image/40/6/boite-de-vitesse-eat6.219406.jpg

ახალი ავტომატური 6 სიჩქარიანი EAT6 (ეფექტური ავტომატური ტრანსმისია 6) ერთად Quickshift ტექნოლოგია ,გადაცემათა კოლოფი სწრაფად და უფრო შეუფერხებლად ცვლის სიჩქარეს და უზრუნველყოფს უმაღლეს მართვას.შექმნილია CO2- ის ემისიების შემცირება, ეს ვერსია იდეალურია როგორც სამომხმარებლო, ასევე კომფორტული პოზიციებისგან, ემისიის უფსკრული მექანიკური გადაცემათა კოლოფისა და ავტომატური ტრანსმისიის საშუალებით, რომელიც 5 გ / კმ-ით (იზოდის დამონტაჟებული საბურავები) შემცირდა.შეთავსებული ერთად 2.0 ლიტრი BlueHDi 150 ძრავა, ეს გადაცემა ხელმისაწვდომი იქნება 2014 წლის 1,2L PureTech 130 S & S ძრავა. 

საწვავის ეფექტურობა

i echec de chargement du média

ახალი Peugeot 308, ახლახანს დაუჭირა მხარი ევროპის მანქანის 2014 წელს, დაასრულა თავისი სპექტრი ახალი PureTech 130 hp ბენზინის ტურბო ძრავით.სტანდარტული სალონის მანქანის ვერსია მხოლოდ ახალ რეკორდულ მაჩვენებელს ქმნის: 2.85 ლიტრი / 100 კმ და 1,810 კილომეტრი დაფარული მხოლოდ ერთი საწვავის ავზით!

ეს შესანიშნავი მიღწევა ესპანეთის ქალაქ ალმერიაში დაფიქსირდა ფრანგების მეთვალყურეობისქვეშ (UTAC, Cycle, Motorcycle и Automobile Technical Union). ახალი Peugeot 308 მკაცრი სტანდარტული ვერსიაა,რომელიც აღჭურვილია ახალი PureTech სამ-ცილინდრიანი ბენზინის საწვავის ტურბო ძრავით, ექვსსაპეხურიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფით 32 საათის მუშაობის განმავლობაში მოიხმარა მხოლოდ 51.4 ლიტრი საწვავი. საწვავის ეკონომიისა და მანძილის დაფარვისთვის მხოლოდ ერთი ავზი გამოიყენა !

სპორტ-პაკეტი

/image/40/9/combine-gallery-full1.219409.jpg
/image/41/0/peugeot-308-2014-136-fr.img.219410.jpg

სპორტული სალონით , ახალი Peugeot 308 დაუყოვნებლივ პასუხობს მძღოლის ოდნავ თხოვნას დინამიური მოძრაობის თაყვანისმცემლებისათვის , სპორტ-პაკეტი უკვე ხელმისაწვდომია როგორც ოპცია .უბრალოდ, "სპორტის" ღილაკზე დაჭერით ცენტრალურ კონსოლზე ,მძღოლს შეუძლია გაააქტიუროს ეს სისტემა, შეცვალოს გარკვეული პარამეტრები, რათა მართოს მღელვარედ: საჭე დააჩქარება უფრო გამჭვირვალე გახდება, ძრავის ხმა ხდება უპრო ძლიერი და სპორტული, ეკრანის პანელი თეთრიდან წითელი განათებით იცვლება და დინამიურ მამოძრავებელ ინფორმაციას ავრცელებს, როგორებიცაა ძალა, წნევა , წინა და გვერდითი აჩქარება.

/image/33/0/peugeot-308-2015-031-fr.img.219330.jpg

საჭის ელექტრო გამაძლიერებელი

ელექტრო ჰიდრავლიკური სისტემის შეცვლა საჭის ელექტრო გამაძლიერებლით , ახალი Peugeot 308 კიდევ უფრო ამცირებს CO2- ის ემისიებს.

/image/40/8/41.219408.jpg

უგასაღებო დაქოქვა

ტრადიციული გასაღების ჩანაცვლება, ელექტრონული საშუალებით გაძლევთ კარების გახსნას, ჩართოდ და გამორთოდ ძრავი მხოლოდ Start/Stop-ის ღილაკზე დაჭერით.სახელურზე ერტი ხელის გასმით იღება კარები.(მაქამდე დარწმუნდით,რომ მანაქანაში არ არის მგზავრი)

ჰილლ ასსისთი და ელექტრო პარკინგის მუხრუჭი

i echec de chargement du média

ჰილლ ასსისტი დახმარე სისტემაა, რომელიც ხელს უწყობს აღმართზე და გორაკებზე ასვლას ,არის თანამედროვე აღჭურვილობა Peugeot 308- ის აქტიური ვერსიისთვის. ეს უნიკალური ტექნოლოგია ძრავს ავტომობილს და არ აძლევს დაგორების საშუალებას ს მოკლე პერიოდში (დაახლოებით 2 წამი), რაც საშუალებას მისცემს მძღოლს ადვილად გადაადგილდეს.

არქიტექტურული ეფექტურობა

i echec de chargement du média

თავისი კომპაკტურობის წყალობით ,ახალი პეჯო 308 უპრო მსუბუქია.47 მმ სიმაღლის, 23 მმ სიგრძის და 10 მმ სიგანეზე მოცულობის დანაზოგებით უფრო მსუბუქია, ვიდრე მისი წინამორბედი. ლაზერული შედუღება ასევე ეხმარება წონის შესამცირებლად , საბოლოოდ, 70 კგ მცირდება წონა ახალი EMP2 ჯგუფის პლატფორმის წყალობით.

ტექნიკის ეფექტურობა

i echec de chargement du média

აღჭურვილობა განკუთვნილია რათა შეამციროს საერთო მანქანა წონა. ახალი გაშვებული მექანიზმი ბევრად უფრო მსუბუქია. სატრანსპორტო სისტემაც კი, რომელიც შედგენილია ავტომობილის შემცირებული წონის მიხედვით, ხელს უწყობს მანქანის წონის შემცირებას