ტექნიკური ინფორმაცია

ტექნიკური ინფორმაცია

6 სიჩქარიანი ავტომატური გადაცემათ კოლოფი

/image/78/7/peugeot_208_2015_159_fr.10787.jpg

PureTech...1,2L PureTech 110 S & S ახალი Peugeot 308 აღჭურვილია ახალი PureTech ბენზინის საწვავით სამ ცილინდრიანი ტურბო ძრავით და 6 სიჩქარიანი EAT6 (ეფექტური ავტომატური ტრანსმისია 6) ეს ტექნოლოგიური გარღვევა ამცირებს საწვავის მოხმარებას და CO2- ის გამონაბოლქვებს 21% -ით, ხოლო იმავე სიმძლავრის და მართვის სიამოვნებას ანიჭებს .

მექანიკურ გადაცემათა კოლოფთან შედარებით გამონაბოლქვი შემცირდა 1გ/კმ-ს(ISO სტანდარტული აღჭურვილობით) რაც ხდის ამ მოდელს კომფორტულს და სასიამოვნოს გადაადგილებისთვის ..

PureTech ძრავები

/image/89/5/peugeot_essence_2015_152.219895.jpg

"მოდულური და კომპაქტური, შესანიშნავი ხარისხის მქონე ექსკლუზიური შესრულებით, ეს 3-ცილინდრიანი ძრავა აერთიანებს ეფექტურობას და უახლეს ტექნოლოგიებს. სიამოვნებას რომელსაც გვანიჭებს მართვისას განაპირობებს ,მაღალი მაბრუნი მომენტი დაბალ ბრუნვაზე.ასე რომ სიმძლავრის დაკარგვის გარეშე პეჟო 208 ახერხებს ემისიების შემცირებას 25%.

ახალი PEUGEOT 208 აღჭურვილია ეკონომიკური ბენზინის ძრავებით, რომელთაგან თითოეული კომბინირებული ციკლის საწვავის მოხმარება 4.5 ლ / 100 კილომეტრზე ნაკლებია.

ტურბო 1.2 ლ PureTech 110 S & S EAT6 ვერსია ახალი EAT6 ავტომატური გადაცემათა კოლოფითაა აღჭურვილი და მხოლოდ 104 გ / კმ I- ს CO2- ის ემისიებს გამოყოფს,რაც ხდის ეტალონათ ამ სეგმენტის ძრავებში

BlueHDi -ის ძრავები

/image/89/6/peugeot_diesel_2015_186_fr.219896.jpg

დღევანდელი თაობის BlueHDi ყველა ძრავი, ახალ PEUGEOT 208-ში შეესაბამება ევრო 6 სტანდარტს.

BlueHDi ძრავები აერთიანებს უმაღლეს მახასიათებლებს , კონტროლირებადი საწვავის მოხმარებს და შემცირებულ ემისიებს.ახალ PEUGEOT 208- ში, ყველა ეს ძრავა გთავაზობთ CO2 ემისიებს 95 გ / კმ და შთამბეჭდავ წვას 3.6 ლ / 100 კმ. ეს ქმნის 1.6 ლ BlueHDi-ს ბაზარზე დიზელის ძრავების ოჯახში ყველაზე ეკონომიურს,რეკორდული CO₂ ემისიბის გამოყოფით 79გ/კმ ,დაბალი სიმძლავრით 75 და 100 ცხ.ძალიტ ქვეყნიდან გამომდინარე.

ყველა მათგანი გარდა 1.6 ლ BlueHDi 75 ვერსიის აღჭირვილია Stop & Start ფუნქციით.

PARTICLE FILTER & SCR

/image/89/7/peugeot_208_2015_183_fr.219897.jpg

BlueHDI ტექნოლოგია ხელს უწყობს მოხმარების ოპტიმიზაციას (i 3 ლ / 100 კმ კომბინირებულ ციკლში დირექტივის 99/100 / EC შესაბამისად) SCRi და FAPi

FAP- ის (დანამატის ფილტრაცია) სისტემის SCR- ის ჩამოყალიბებით, ჩვენ შევძელით:

  • შევამცირეთ NOx (აზოტის ოქსიდი) 90% -მდე.
  • ყველა ნაწილაკების ემისიების 99.9% -მდე აღმოფხვრა.
  • CO2 გამონაბოლქვებისა და საწვავის მოხმარების ოპტიმიზაცია( 4% ევრო 5 ძრავებთან შედარებით).
  • დაქოქვის შემდეგ სწრაპი დაძვრა დაბალ ტემპერატურაზე მუშაობის შესაძლებლობით

STOP & START

/image/89/8/peugeot_208_2015_422_fr.219898.jpg

სწრაფი, ეფექტური , Stop & Start-ის ტექნოლოგია საშუალებას იძლევა საშუალებას დავაყენოთ ძრავი ლოდინის რეჟიმში, რის შედეგადაც გაუმჯობესდა საწვავის მოხმარება და CO2- ის შემცირება.

როდესაც მუხრუჭის პედალს ავუშვებთ პეხს ძრავი ავტომატურად ირტვება ,ხმის და ვიბრაციის გარეშე.

წვა

/image/89/9/peugeot_208_2015_422_fr.219899.jpg

ახალი PEUGEOT 208, ძალიან დაბალი მოხმარების ვერსიით 1,6 BlueHDi 100 S & S 5 სიჩქარიანი მექანიკური კოლოფით, დაამყარა ახალი რეკორდული საწვავის მოხმარება ,დამტკიცებული UTAC -ით ,Belchamp-ის ფრანგულ იპოდრომზე.

2152 კმ დაიფარა 38 საათში 43ლ დიზელის საწვავით ,რაც საშუალოდ გამოვიდა 2.0ლ/100კმ საწვავის მოხმარება.ეს მონაცემი ადასტურებს Diesel Euro 6 BlueHDi- ის ტექნოლოგიის მაღალ დონეს და მის წვლილს CO2- ის შემცირებას.

გაბარიტები და დატვირთვის მოცულობა

  • /image/89/3/peugeot_partnertepee_1502tech_c-04.219893.jpg

  • /image/88/9/peugeot_partnertepee_1502tech_c-03.219889.jpg

  • /image/89/0/peugeot_partnertepee_1502tech_c-02.219890.jpg

  • /image/89/1/peugeot_partnertepee_1502tech_c-01.219891.jpg